Followers

Pagi Raya!

Pada pagi raya yang penuh tenang dan nyaman ini
saya ingin menyusun sepuluh jari
meminta ampun dan maaf
kepada yang mengenali saya
dari hujung rambut hingga ke hujung kaki
terutama kepada kedua ibu bapa saya
yang sudah membesar kan saya dari awal kelahiran sampai sekarang
saya juga ingin meminta ampun kepada rakan-rakan serta saudara-mara yang jauh di mata tapi tetap di hati
(wah ayat dia.haha)
saya ingin mengucapkan selamat hari raya dan minta ampun jika saya terkasar bahasa,tersilap bicara atau pun sama waktu dengannya
saya juga ingin meminta maaf jika terkecil hati, walaupun perangai saya kadang-kadang annoying
(mengaku pun)
kalau nak duit raya datang lah rumah sue ok
kepada yang tidak dapat beraya bersama keluarga tersayang saya harap anda tabah kan hati
orang yang sayangkan anda masih berada di sekeliling anda
lagi sekali saya mengucapkan 
selamat hari raya aidilfitri,maaf zahir dan batin

No comments:

Post a Comment