Followers

Aieda Natrah

Aieda Natrah <3
aku nak mintak maaf sangat-sangat dekat kau
seriously aku tak benci kau langsung

aku dah buat macam-macam untuk mintak maaf kat kau
aku tulis status at facebook,aku dah face to face ngan ko(tapi ko lari) and skarang ni aku buat blog pula
aku ngaku betul aku ade kutuk ko,but orang yang cakap aku kutuk ko tu lagi banyak dia cakap pasal ko
aku bukan nak salah kan sape-sape but aku cakap benda yang betul

ramai orang kutuk ko tapi tak de ko nak marah sampai macam ni sekali
seriously aku nak mintak maaf sangat-sangat dengan ko
I HOPE YOU FORGIVE ME
aku sanggup buat ape je asalkan ko maaf kan aku
aku dah tak nak gado ngan orang
terutama kawan-kawan aku 



LOVE YOU million times
aku harap kita bole kawan macam dulu
aku harap kita bole gurau macam dulu
aku harap kita bole gelak sama2 macam dulu
aku harap,aku harap,aku harap
(ok dah habis.HAHA.)
SORRY  <3

No comments:

Post a Comment