Followers

28 August 2011

hari ni aku tido sampai pukul 12:00 tengah hari
lama tak
mane tak lama nye sampai kampung pon dah pukul 5:00 pagi
sampai-sampai tido dulu lah

petang tu hujan lebat tok aku kata kat situ dah berape lame hujan
susah betul nak men mercun
adeh
kalau seminggu aku dok sini,seminggu hujan,seminggu lah aku tak dapat men bungan api
baik bagi sedekah je bunga api tu kat orang yang lebih memerlukan
sengal je.haha

dah tak de keje aku pon rajin gi ambil kamera pastu capture ape yang aku rase menarik
haha


cupcake.jangan makan mati karang.cake batu tu.haha


bawang...jangan dekat nnti pedih mata

nampak tu hujan

tok aku pon pandai.mak aku lah ajarr ni

korang rasa telur tu betul ke tak


sape puasa mesti tergugat iman kan(tak pon sebenarnye)


vegeterian aku malam tu.haha

No comments:

Post a Comment