Followers

Open House Part II

ok ini sambungan dari  part I
nak buat panjang-panjang karang bosan pula kan.
hehe

semalam ade budak comel nama eryn
dia cakap kat aku dia tak makan nasi tomato
sekali dia makan
sampai tambah 2 kali
nasi tomato tu mak aku yang buat
baru belajar dari tok aku

tengok gambar eryn makan nasi tomato mak aku

peace

kakak saya

suke gila gambar ni.eryn cute gila

amalin

nasi tomato mak aku buat.ayam tu mak amalin buat

gambar ni time round ke-2 dia makan nasi tomato

alolo comel nya

elisa dengan mas comel

sempat lagi tu

selendang dia aku yang pakai kan

dua-dua comel gila <3

cuba tengok gambar aku,elisa dengan eryn.sama je

tangkap gambar dengan kak long zon merah

sms dengan si dia lah tu.haha

tuan rumah


kak alia.comel gila dia



semua nak tunjuk handphone mahal.haha


smart =)


eryn dah ada bakat jadi mak orang kan.haha



panggil eryn.mama eryn

sedap kan eryn 



TAMAT 

No comments:

Post a Comment