Followers

photographer & model

actully aku suka kedua-duanya
aku suka tangkap gambar dan aku juga suka pose depan kamera.
haha.

kalau ada tawaran jadi model,belakon or sama waktu dengan nye.comfirm aku akan take it
sebab memang aku suka sangat jadi model.tapi ape kan daya muka aku tak berapa nak lawa.kulit pon tak berapa nak putih.
sape kenal aku mungkin akan penuh dia punya kamera dengan muka aku yang tak seberapa ni.
tengok lah gambar kat atas sekali nie pon orang cakap dah macam model bertudung.
ngee~
but kalau tangkap gambar ngan orang yang aku tak berapa nak kenal mungkin aku akan malu-malu unta yang dah nak kene strok.tak lame lagi nak masuk kubur bersabar je lah.
haha.
 skarang kite cerita pasal unta kew pasal nak jadi model.sengal tol lah aku ni.
haha


No comments:

Post a Comment