Followers

4 Cara menguji bf korang

mesti korang sume ada ragu-ragu kat bf korang kan
apa kata korang try tips yang insyaallah menjadi   
tips bagaimana nak uji bf anda
ada kah dye orang serious ngan korang atau pon just nak market jew yang korang tu awek dia

1.cuba jangan call / message si dia selama seminggu or dua minggu tengok si dia cari orang lain tak 
p/s:aku penah kena baru berapa minggu aku tak call si dia dah cari orang lain.sengal tol.

2.cuba korang tanye si dia" tak nak kenal kan i kew kat family you" kalau dye orang nak mesti si dia nak jalin kan relationship yang serious.

3.cuba korang datang dekat dye time kawan-kawan dia ada.korang menyebok sekali dengan dye orang.korang loya buruk lah sikit.haha.# rasa-rasa dia malu tak lepas ni nak ajak korang lepak ngan membe-membe dia=)

4.cuba tunjuk keburukan korang depan si dia.tengok dia malu tak.haha

rasa tu je tips yang aku boleh bagi selamat mencuba semua.ngee~
p/s:aku tahu tips aku ni tak seberapa tapi korang bleh try lah kalau nak

No comments:

Post a Comment